معرفی بهترین وب سایت‌ها برای دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت ذخیره کردن ویدیوها و تصاویر را ندارد! ویژگی که ممکن است در آینده هم به این برنامه محبوب اجتماعی اضاف نشود؛ اما علاقه‌ مندان می ‌توانند با استفاده از وب سایتهای آنلاین به راحتی این کار را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین سایت های دانلود از اینستاگرام که امکانات خود را به صورت رایگان ارائه می‌ کنند بپردازیم.

دانلود از اینستاگرام

سایت ‌های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

روش‌ های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از این روش‌ ها مزایا و معایت خود را دارد. هدف ما در این مقاله این است که وب سایت هایی را معرفی کنیم که به صورت رایگان خدمات دانلود را در اختیار کاربران قرار می دهند.

وب سایت ها یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای دانلود می باشند. در پایین به معرفی بهترین وب سایت ‌های ارائه‌ دهنده خدمات در زمینه دانلود از اینستاگرام خواهیم پرداخت:

  1. سایت دانلود از اینستا Igram
  2. سایت دانلود از اینستا Downloadgram
  3. سایت دانلود از اینستا Saveinsta
  4. سایت دانلود از اینستا Reelit
  5. سایت دانلود از اینستا Instasave
  6. سایت دانلود از اینستا Toolzu
  7. سایت دانلود از اینستا Snapinsta

توجه نمایید برخی از این سایت ها، ممکن است در مواقعی از دسترس خارج شوند! ما توصیه می کنیم چند وب سایت را Mark کنید تا در صورت کار نکردن یا در دسترس نبودن، از سایت دیگری استفاده کنید.

توجه داشته باشید که دانلود از وب‌ سایت، منحصر به گوشی، سیستم یا لپ تاپ نیست. هر دستگاه ارتباطی که در اختیار داشته باشید، با استفاده از آن خیلی راحت می ‌توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. بنابراین اولین مزیت وب سایت ها این است که همه دستگاه ‌ها را شامل می ‌شود و هیچ محدودیتی ندارد.

در ادامه هر یک از این سایت های اشاره شده را به صورت مجزا بررسی کرده و نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش خواهیم داد.

سایت دانلود از اینستاگرام Igram

Igram.io یکی از بهترین وب سایت های دانلود فیلم و ویدیو از اینستاگرام است که به کمک آن می ‌توان انواع محتوا مثل عکس، ویدیو، ریلز و IGTV را ذخیره نمود. همچنین این سایت از پست‌ های چند اسلایدی نیز پشتیبانی به عمل می ‌آورد و می‌ تواند به شکل گروهی اقدام به دانلود آنها نماید.

Igram

شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک مربوط به پست یا استوری اینستا را که کپی کرده ‌اید، در کادر موجود در تصویر قرار دهید و سپس «Download» را بزنید. محتوای مورد نظر با کیفیت‌ های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید، یکی از کیفیت ‌ها را انتخاب کنید. با کلیک یا زدن روی یکی از دکمه ‌های آبی رنگ، تصویر به راحتی دانلود می‌ شود.

سایت دانلود از اینستاگرام Downloadgram

downloadgram.app یک سایت طراحی شده جهت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است. این سایت بدون نیاز به نصب برنامه جانبی امکان دانلود از اینستاگرام را برای کاربران فراهم می کند. فرآیند دانلود در این روش بسیار آسان است.

ابتدا وارد سایت downloadgram شوید. و در مرحله بعدی با صفحه ای همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد که دارای یک فیلد مشخص برای وارد کردن لینک پست مورد نظرتان است.

DownloadGram

شما باید وارد صفحه اینستا خود شده و سپس روی علامت 3 نقطه قرار گرفته در بالای سمت راست صفحه کلیک نمایید. سپس منویی به صورت پاپ آپ به شما نمایش داده می شود که لازم است از میان گزینه های موجود، گزینه Copy Link را انتخاب نمایید تا لینک مربوط به پست مورد نظر در کلیپ بورد شما ذخیره شود.

مجدد به وب سایت دانلود از اینستا downloadgram مراجعه کرده و سپس در فیلد مشخص شده کلیک راست نمایید. پس از آن باید گزینه Paste را انتخاب کنید. بعد از وارد شدن لینک در فیلد مورد نظر، روی دکمه Download now کلیک نمایید تا فرآیند دانلود آغاز شود.

سایت دانلود از اینستاگرام Saveinsta

Saveinsta همواره یکی از بهترین وب سایت های دانلود فیلم و ویدیو از اینستاگرام محسوب می‌شده و تمامی امکانات در آن به شکل رایگان ارائه می‌شود. در کنار دانلود ویدیو، استوری و IGTV، می‌توان از این وب سایت برای مشاهده تصویر بزرگ پروفایل و استوری‌ها به صورت ناشناس نیز استفاده نمود.

SaveInsta

به منظور استفاده از این وبسایت شما باید مراحل دانلود را همانند برنامه های قبل انجام دهید.

سایت دانلود از اینستاگرام Reelit

همانطور که از نام وب سایت Reelit.io مشخص است، روی ذخیره ریلز اینستاگرام تمرکز دارد؛ اما به دلیل امکانات ارائه شده برای دانلود سایر محتوای این شبکه اجتماعی در میان بهترین وب سایت های دانلود فیلم و ویدیو از اینستاگرام قرار گرفته است.

Reelit

رابط کاربری این ابزار آنلاین بسیار ساده است و پس از انتخاب تب مورد نظر شامل عکس‌ ها، ریلز، ویدیو ها، پست و استوری می ‌توانید اقدام به وارد کردن لینک و ذخیره آفلاین کنید.

سایت دانلود از اینستاگرام Instasave

یکی دیگر از وب سایتهای عالی و راحت برای دانلود از اینستاگرام، سایت Instasave است. برای استفاده از این سایت فقط کافی است پس از ورود لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و آن را در نوار جستجو قرار دهید. سپس به صورت خودکار لینک دانلود پست برای شما ظاهر می‌شود که با کمک آن می‌توانید فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

InstaSave

سایت دانلود از اینستاگرام Toolzu

یکی از سرویس ‌های خدمات‌ دهنده به کاربران اینستاگرام، وب سایت Toolzu.com است که در زمینه بهبود عملکرد و پایش وضعیت صفحات فعالیت دارد. این سایت بخش جداگانه ‌ای را هم به دانلود محتوا از اینستاگرام اختصاص داده است که شامل ذخیره پست، تصویر پروفایل، استوری، IGTV و… می ‌شود.

البته برخی از امکانات پیشرفته آن تنها به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما اغلب سرویس‌ های پایه و استاندارد رایگان هستند.

Toolzu

از دیگر امکانات وب سایت Toolzu.com می ‌توان به ساخت خودکار هشتگ برای اینستا و ابزار مشاهده استوری ‌ها به صورت ناشناس اشاره کرد. برخی ابزارهای ویرایش فایل و عکس در کنار امکان دانلود از سایر شبکه ‌های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، ردیت و تیک تاک هم داخل آن در نظر گرفته شده است که حتما نیاز به عضویت در این سایت دارد.

جمع بندی

وب سایت دانلود از اینستاگرام یک روش بسیار آسان و راحت برای دانلود بدون عضویت است. در این روش شما به سایت دانلودر اینستا مراجعه کرده و سپس با استفاده از این وب سایت ها و بدون نیاز به عضویت  تنها با استفاده از لینک پست مورد نظر خود می توانید به راحتی برای دانلود پست از اینستاگرام از سایت اقدام نمایید.

در این مقاله از رایان استار به معرفی 7 سایت دانلود پست از اینستاگرام پرداختیم که با استفاده از آنها می توانید به راحتی برای دانلود فیلم یا عکس های پست شده در اینستاگرام اقدام کنید. البته که وب سایت ‌های متعدد دیگری هم برای دانلود از اینستاگرام وجود دارند که اغلب آن ‌ها خدمات خود را به شکل رایگان ارائه می‌کنند.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و با استفاده از آن بتوانید با وب سایت های دانلود فیلم از اینستاگرام آشنا شده و از این سایت ها به شکلی ایده آل بهره ببرید.